امام خمینی (ره)
نوشته شده توسط : حسین ملک

به اسلام برگردید

 

 

 من باز به همه این آقایانی كه می‏خواهند نطق كنند و اعلامیه بدهند و نمی‏دانم نامه سرگشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می‏كنم كه برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن كریم، بهانه درست نكنید كه اسباب این بشود كه شما همه به انزوا كشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم كه همه به قانون عمل كنند و همه درجای خود باشند وچنانچه این‌طور نباشد، مسئله ‏طور دیگر خواهد شد.

 

 

 

 

هوای نفس نمی‌گذارد

 

 

 شمایی كه امروز هستید در مجلس و در صحنه، شما هم این نصیحت عاجزانه من را قبول كنید و یك پا روی نفسانیت بگذارید و این گروه‌هایی كه ایران را می‏خواهند به تباهی بكشند، قیام مسلحانه بر ضد اسلام كردند، این‌ها را از خود برانید و از آن‌‌ها تبرّی كنید و آنهایی كه اسلام را برای حالا دیگر صحیح نمی‏دانند، آنها را هم از خودتان برانید و از آنها تبرّی كنید. جای توبه باز است. بزرگترین گناه این است كه انسان طرفداری بكند از كسانی كه به ضد اسلام قیام كرده‏اند یا به ضد اسلام اعلامیه می‏دهند. من خیر شما را می‏خواهم. من حق خودم را بخشیدم به شما. هرچه بد گفتید بخشیدم. لكن خیر شما را می‏خواهم كه از این خطاها كه تاكنون شده است دست بردارید و با ملت حسابتان را یكی كنید و با این گروه‌های مختلفی كه می‏خواهند از حیثیت شما برای خودشان ‏كسب وجاهت كنند و هرچه آنها كسب وجاهت كنند، شما وجاهتتان را از دست می‏دهید. از این‌ها ببرید و به اسلام، به همان چیزی كه عقیده به آن دارید- لكن هوای نفس نمی‏گذارد- برگردید.

 

 

 

 

نصیحت به بنی ‌صدر

 

من الآن هم نصیحت می‏كنم آقای بنی صدر را به این‌كه نبادا در دام این گرگ‌هایی كه در خارج كشور نشستند و كمین كردند بیفتید و این آبرویی كه از دست دادید، بدتر بشود. من علاقه دارم كه تو بیشتر از این خودت را تباه نكنی. من علاقه دارم كه همه اشخاصی كه در این مملكت زندگی می‏كنند، یك زندگی انسانی- الهی باشد. نبادا یك وقت در دام اشخاصی بیفتی كه این ملت آنها را سر تا پا شناخته است؛ و آنها از تو پشتیبانی كنند و تو هم در دام آنها بیفتی؛ كه هم دنیا به باد رفته است تا آخر و هم آخرت.8

 

 

 

 

 

 

 

لطفاً به ادامه مطلب هم سر بزنید

 

فهمیدیم شما فتنه‌گر هستید

 

 

 ما تاكنون برای اینكه به مردم عالَم بفهمانیم و بفهمند مردم كه ما با چه اشخاصی مقابله داریم، ما آزادی دادیم به آنها، آزادی مطلق كه در ظرف این چند ماه قریب دویست حزب و گروه و مطبوعات زیاد و مجلات و روزنامه‏ها منتشر شد! و هیچ‌كس جلوگیری نكرد. در عین حالی كه به همه مقدسات ما توهین كردید، در عین حالی كه با حكومت آن‌طور رفتار كردید و با اسلام آن‌طور رفتار كردید در مطبوعاتتان، مع‌ذلك به شما تعرض نشد. تا آن‌كه فتنه را دیدیم و فهمیدیم شما فتنه‏گر هستید، شما منافقینی هستید كه می‏خواهید فتنه بكنید، منافقینی هستید كه توطئه كردید بر ضداسلام، توطئه كردید بر ضد كشور، توطئه كردید بر ضد ملت؛ شما اشخاصی هستید كه با سرحَدَّات و با خارج روابط دارید- رفت و آمد شما [تحت‏] كنترل است. اطلاع به ما دادند كه رفت و آمد دارید شما با اشخاصی كه در رژیم سابق بودند؛ با اشخاصی كه می‏خواهند مملكت ما باز به حال اول برگردد. بعد از این‌كه توطئه شما ثابت شد و مردم فهمیدند شما چه اشخاصی هستید، دیگر نمی‏توانیم اجازه بدهیم آزادانه هر كاری می‏خواهید بكنید، شما را سركوب خواهیم كرد!.9

 

 

 

 

 همان ‌طور که با محمدرضا عمل شد

 

شما هوشیار باشید كه مبادا این گروهك‌های فرصت‌طلب به بهانه این‌كه چه شده و چه شده، بخواهند راهپیمایی كنند و بخواهند آشوب كنند. محركین آشوب را، هركس می‏خواهد باشد، با قلم، با زبان، با هرچه بخواهد باشد، معرفی كنند، من او را خواهم منزوی كرد. بنابراین، من تا سر حد امكان، تا آن‌جایی كه اسلام را در خطر نبینم و بازی‌های سیاسی نخواهد اسلام را و مسلمین را در خطر بیندازد، به آنها نصیحت می‏كنم و خاضعانه از آنها می‏خواهم كه دست بردارند از این شیطنت‌ها و اگر احساس خطر بكنم، همانطوری كه با محمدرضا عمل شد، با همه آن‏طور عمل خواهد شد. امروز بازار بستن، راهپیمایی كردن، سخنرانی‌های انحرافی كردن، تمام این‌ها بر خلاف مصالح اسلام و بر خلاف مصالح خدای تبارك و تعالی كه اسلام را برای ما الگو قرار داده است می‏باشد و حرام است‏.10

 

 

 

 

امروز و فردا روز شکست فتنه‌ گران است

 

 

 این‌جانب از شما ملت شریف ایران متواضعانه می‏خواهم كه در عین حال كه در صحنه حاضرید، آرامش را حفظ كنید. حضور شما مردم عزیز و مسلمان در صحنه است كه توطئه‏های ستمگران و حیله‌گران تاریخ را خنثی می‏كند. حضور شما در صحنه است كه گرد یأس و درماندگی بر چهره‏های منافقین و متحدان بی‏آبرویش می‏پاشد. حضور شما مردم شجاع و با ایمان است كه خط اصیل اسلام را بر ایران و به امید خدا بر جهان حاكم خواهد نمود. حضور شما مردم مؤمن و از جان گذشته است كه روشن‌فكران غرب و شرقزده را برای همیشه رسوا می‏كند. حضور شما در صحنه، تمام «من»‌ها و منیت‌های شیطانی را كوبیده و می‏كوبد و «ما» و اخوت اسلامی را جایگزین آن نموده و می‏نماید.حضور شما در صحنه به آمریكا و غرب و شرق و دنباله‌روهای بی‏عقلشان هشدار داد كه این ما بودیم كه انقلاب نمودیم و این ما هستیم كه سرنوشت خود را خود تعیین می‏نماییم و از كلمات بی‏محتوای شما گول نمی‏خوریم. حضور شما در صحنه، جبهه‏ها و سازمان‌ها و جمعیت‌هایی را كه به اسم طرفداری از فرد و فردپرستی به مقابله با اسلام و احكام شرعی آن برخاسته بودند، رسوا نمود.

 




:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: